lauantai 11. maaliskuuta 2017

Täällä taas!

Heipparallaa lukija!

Tästä viime kirjoituksesta on kulunut aika monta vuotta ja ajattelin raahata takamukseni takaisin blogin maailmaan! Selityksenä poissa-ololleni on aika huimat vuodet.

Olen nykyisin opiskelemassa Kuopion taidelukio Lumitissa ilmaisutaito-linjalla. Voin sanoa, että olen löytänyt unelma lukioni. Minulla on puolet enemmän ystäviä kuin ylä- ja ala-asteella yhteensä. Olen täyttänyt 18 vuotta, käynyt jo muutaman kerran baarissa ja olen virallisesti Suomen NUORIN Stand up koomikko! Kysytte varmaan miten päädyin tällaiseen "ammattiin". Se on aivan oma tarinansa. Olen löytänyt uusia harrastuksia, joista voin ilolla kirjoittaa. (jos inspiraatio iskee)

Minun pikkusisi on jo 5-vuotta! Antakaa minun pyörtyä! Hänen elämässään on tapahtunut myös paljon. Voisin joskus julkaista tekstin hänen kommelluksistaan. En ehkä kaikista kuitenkaan 😉

En ole vieläkään oikein mikään äidinkielen asiantuntija niin voitte odottaa lyhyitä päivityksiä. Yritän päivittää blogia silloin kun ehdin ja kykenen. Toivotaan että edes kerran kuussa tulee päivitettyä 😁. Vuosi 2016 oli aika iso vuosi minulle, mutta luulen että vuosi 2017 tuo vielä enemmän kokemuksia ja ehkä sydänsuruja.

Kirjoitellaan taas!
xoxo Ellimaikki ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti